اسلایدر

دیمتئو : 10 نفر کار سخت شد
هواداران چلسی

ربرتو دیمتئو ، معتقد است بعد از پایان نیمه اول و اخراج ایوانوویچ کار برای شاگردانش سخت شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی ، پس از شکست برابر منچستر سیتی در جام خیریه و قبول نتیجه 3 بر 2 برابر این تیم ، در مصاحبه ای در خصوص برگشتن بازی در نیمه دوم در دستان منچستر سیتی ، گفت :" بله ، مطمئنا بازی به سود منچستر سیتی تغییر کرد."

وی ادامه داد :" ما نیمه اول را خیلی خوب تمام کردیم و از اینکه نیمه اول را با پیروزی تمام کرده بودیم خوشحال بودم ، می دانستیم که نیمه دوم با 10 نفر کار سختی پیش رو داشته ایم."

سرمربی چلسی گفت :" من صحنه اخراج را دیدم و بازیکن ما ( ایوانوویچ ) هیچ قصدی برای صدمه زدن به بازیکن آنها نداشت و یک تکل از کنار بود. او همچنین توپ را زد ، بعضی وقتها کارت قرمز به این نوع تکل می دهند و بعضی وقتها نمی دهند اما در آن صحنه هیچ قصدی نبود."

وی همچنین در خصوص ادن هازارد و عملکردش در این بازی گفت :" او سرزنده بود و دلیلی بود برای بعضی از مشکلات منچستر سیتی ، او همچنین موقعیت های خوبی نیز داشت. هازارد در سمت چپ بازی می کند و خیلی خوب اشلی کول را پیدا می کند ، اما در نگاهی اجمالی مطمئنم که او می تواند برایمان موفقیت بزرگی باشد."

دیمتئو درباره جدایی دروگبا و عملکرد تورس به عنوان جانشین وی ، ادامه داد :" من فکر می کنم تورس خیلی خوب حرکت کرد و خطرناک بود . او بسیار سخت برای تیم کار کرد و اولین 90 دقیقه او بود ، او تنها چند هفته است که به تیم اضافه شده است."

دیمتئو گفت :" ما به عنوان یک تیم بازی کردیم ، استوریج زمانی که وارد زمین شد موثر بود و برتراند توانست گلزنی کند، تنها برای یک بازیکن نبود"

سرمربی چلسی همچنین در خصوص منچستر سیتی گفت :" آنها قهرمان فصل گذشته هستند و از ما 25 امتیاز بیشتر گرفته اند. آنها بهتر بوده اند و هیچ شکی در این باره نیست. منچستر یونایتد همچون منچستر سیتی است و آنها ترکیب قدرتمندی دارند ، من مطمئن نیستم که آنها بازیکن جدیدی خواهند گرفت یا خیر ، اما تیمی قدرتمندی دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب: دیمتئو : 10 نفر کار سخت شد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری